Možnosti dopravy
Objednávky z e-shopu je možné si vyzdvihnúť osobne na predajniach spoločnosti PetCenter (objednávka bude na Vami vybranej predajne k vyzvednutiu po dobu 7 dní) alebo si ich nechať zaslať dopravnou spoločnosťou. Cena dopravy sa odvíja od celkovej výšky objednávky. Zásielky sú limitované váhou 40kg, objednávky s vyššou váhou je potrebné rozdeliť.
druh dopravy | objednávka do 60 € | objednávka nad 60 € |
Prepravná spoločnosť DPD | 5,59 € | ZDARMA |
Packeta (do 4,99kg, najdlhšia strana do 50 cm) | 3,49 € | ZDARMA |
Packeta (5-15kg, najdlhšia strana do 50 cm) | 3,99 € | ZDARMA |
Dodanie na pobočku PetCenter (Nejedná sa o rezerváciu tovaru na pobočke) |
2,99 € | ZDARMA |
Termíny doručenia
Doručenie objednávok do Bratislavy je obvykle do 1-3 pracovných dní, zostávajúca časť Slovenska do 2-3 pracovných dní od odoslania tovaru (platí pre objednávky do 12:00). Objednávky prijaté počas víkendu alebo sviatkov sú spracované počas nasledujúcich pracovných dní.
Možnosť osobného odberu:
Dodacia lehota: Expedícia objednávok na odberné miesta prebieha vždy v Piatok, preto môže doručenie objednávok na odberné miesto vytvorených začiatkom týždňa trvať aj viac ako 5 pracovných dní. Nejedná sa o rezerváciu tovaru na predajni, objednávka bude odoslaná z centrálneho skladu.
Zoznam dodacích miest zde
Možnosti platby
Platba dobierkou - platba prebehne v hotovosti až pri prevzatí tovaru, poplatok za dobierku je 1,60€.
Platba v hotovosti pri prevziatí na odbernom mieste - platba prebehne v hotovosti alebo platobnou kartou až pri prevzatí tovaru na predajni.
Platba kartou online - platba prebehne hned presmerovaním na platobnú bránu (Platba bankovým prevodom nie je možná).
Vybavenie objednávok
V prípade, že produkt bohužiaľ nemáme skladom alebo je vypredaný, nebude vám odoslaný s Vašou objednávkou a zákaznícky servis Vás o tejto situácii bude informovať e-mailom. Pokiaľ je v objednávke uplatnená akčná zľava, táto zľava nemusí byť nahradená. Pri produktoch s označením "mix farieb" bude odoslaná aktuálne dostupná farebná varianta. Termín doručenia zásielok nie je voliteľný.
Zmena objednávky
Prosíme zákazníkov, aby pred odoslaním objednávky dôkladne skontrolovali zadané údaje a obsah objednávky. Po záväznom odoslaní objednávky už nie je možné objednávku nijak upraviť, zmeniť alebo stornovať. Chybne zadané údaje potom môžu ovplyvniť rýchlosť expedície.
Ako reklamovať tovar
Pred prevzatím zásielky od dopravcu skontrolujte neporušenosť zásielky. Poškodenú zásielku preberajte iba s výhradou k poškodeniu alebo vôbec. V prípade osobného odberu na predajni PetCenter skontrolujte prosím obsah zásielky a tiež neporušenosť obalu.
Reklamáciu je potrebné zaslať na e-mail infosk@petcenter.sk
Do správy prosím uveďte:
- číslo objednávky
- stručný popis reklamácie
- fotografie reklamovaného tovaru prípadne ďalšie podklady
Reklamáciu je možné uplatniť iba e-mailom.
Vrátenie tovaru do 14 dní
Vopred prosím kontaktujte náš zákaznícky servis na e-mail infosk@petcenter.sk ktorý Vám oznámi ďalší postup.
Adresa sídla spoločnosti nie je adresa na vrátenie tovaru. Vrátenie tovaru na výdajné miesta, predajne Pet Center, nie je možné.
Vrátenie peňazí
Vrátnie platby odosielame vždy ku koncu týždňa. Pokiaľ teda zákaznícky servis potvrdí vrátenie peňazí začiatkom týždňa, platba k zákazníkovi dorazí až začiatkom ďalšieho týždňa. V prípade akýchkoľvek pochybností kontaktujte infosk@petcenter.sk a platbu preveríme.