Často kladené dotazy (FAQ)

Zákaznická podpora

Pred kontaktovaním zákazníckej linky sa prosím pozrite na stránku dodacích a platobných podmienok, kde uvádzame všetky potrebné informácie k online nákupu.

 +421 233 456 818

Po - Pia 09:00-16:00

Objednávky

Ako objednať

Ak hľadáte konkrétny produkt, využite okienko na hľadanie. K zadanému heslu zobrazíme zodpovedajúce produkty.

Vyhľadávať je možné aj pomocou kategórií. Zvoľte pre aké zviera potrebujete vyhľadať produkty následne jednotlivé kategórie alebo upresnenie tovaru, až sa dostanete k cieľu.

Prvý krok nákupného košíka vám zobrazí zoznam vložených položiek, tu je možné vložiť aj prípadné zľavové kupóny, treba ich potvrdiť tlačidlom "Pridať".

V druhom kroku zvolíte spôsob dopravy a platby.

V poslednom kroku objednávky je potrebné zadať Vaše osobné a dodacie údaje, prípadne fakturačné údaje pokiaľ sú iné.

Pred odoslaním objednávky je potrebné potvrdiť súhlas s obchodnými podmienkami a podmienkami ochrany osobných údajov.

Stav objednávky

Objednávky prijaté vo všedné dni sú spracované počas 24 hodín. Objednávky prijaté počas víkendu alebo sviatkov sú spracované nasledujúci pracovný deň.

Pre presný stav objednávky je možné kontaktovať náš zákaznícky servis.

Kontakty nájdete tu

 

Zmena alebo zrušenie objednávky

 

V prípade, že tovar práve nie je skladom alebo je vypredaný, bude objednávka odoslaná bez neho a zákaznícky servis Vás o tejto situácii bude informovať e-mailom. Nahradiť chýbajúci tovar iným produktom bohužiaľ systémovo nie je možné. Pokiaľ je v objednávke uplatnená akčná zľava, táto zľava nemusí byť nahradená. Zmena alebo zrušenie objednávky je možné iba bezodkladne po odoslaní. V tejto žiadosti prosím kontaktujte náš zákaznícky servis, kontakty tu. Náš systém odovzdáva objednávky na sklad tak rýchlo že neskoršia dodatočná úprava bohužiaľ nie je možná.

Platba

Platobné metódy

Platba kartou online Platba prebehne ihneď presmerovaním na platobnú bránu
Platba dobierkou Platba prebehne pri odovzdaní tovaru kuriérovi zvoleného prepravcu, poplatek za dobírku je 1,39€.
Platba v hotovosti pri prevzatí Platba prebehne v hotovosti alebo platobnou kartou až pri odovzdaní tovaru na predajni

Stav platby

Online platba prevedie okamžite peniaze na objednávku z Vášho účtu k nám.

Pokiaľ ju však vo svojom bankovníctve neevidujete, kontaktujte náš zákaznícky servis ktorý Vám ponúkne riešenie.

Platba zlyhala

Pokiaľ sa vám nepodarilo dokončiť online platbu, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.

Objednávky ku ktorým neevidujeme platbu systém po dvoch dňoch automaticky stornuje.

Faktury

Faktúru vám systém odošle do e-mailu automaticky vo chvíli, keď je vaša objednávka spracovaná a pripravená na odovzdanie zvolenej prepravnej spoločnosti.

Faktúra nie je výzvou na platbu, jedná sa iba o zaslanie daňového dokladu k vašej objednávke.

Doprava

Možnosti dopravy

Druh dopravy Objednávka
do € 20,00
Objednávka
do € 35,00
Objednávka
nad € 35,00
DPD (do 50 kg) 4,50  4,50  ZDARMA
Osobní odběr na prodejně
(nejedná sa o rezerváciu tovaru na prodajni)
1,49  ZDARMA ZDARMA

Dodacia lehota

Objednávky prijaté cez víkend a počas sviatkov sú spracované a odovzdané na prepravu nasledujúci pracovný deň.

Termín doručenia zásielok nie je voliteľný.

DPD Štandardná dodacia lehota v SR sú dva pracovné dni (pre objednávky vytvorené do 16:00).
Osobní odběr na prodejně Objednávky sú odosielané z centrálneho skladu.
Expedícia objednávok na odberné miesta prebieha vždy v Piatok, preto môže doručenie objednávok na odberné miesto vytvorených začiatkom týždňa trvať aj viac ako 5 pracovných dní.
Objednávka bude na Vami vybranej predajni na vyzdvihnutie po dobu 7 dní.

Sledovanie zásielky

Vo chvíli, keď Vaša objednávka bude pripravená na expedíciu, odošleme vám e-mailom faktúru a následne sledovacie číslo zásielky.

Číslo zásielky nie je totožné s číslom objednávky.

Zásielku je možné sledovať podľa zvoleného prepravcu na týchto stránkach:
Zásielky DPD https://www.dpd.com/sk/sk/
Osobný odber Osobný odber Objednávky s osobným odberom na niektorej z predajní PetCenter nie je možné.

Poškodená zásielka

Pri všetkých typoch prepráv odporúčame pred prevzatím zásielky skontrolovať neporušenosť prepravného obalu.

Na pohľad poškodenú zásielku odporúčame prevziať s výhradou alebo vôbec a následne kontaktovať náš zákaznícky servis

Zákaznícky servis bude na riešenie reklamácie potrebovať fotografiu poškodenia, číslo objednávky a uvedenie produktov, ktoré boli v zásielke poškodené.

Reklamácia a vrátenie tovaru

Ako reklamovať

Pokiaľ ste obdržali nesprávny, poškodený alebo iným spôsobom nevyhovujúci produkt, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis na e-mail infosk@petcenter.sk

K riešeniu reklamácie bude potrebné uviesť:

  1. Číslo objednávky
  2. Počet reklamovaných produktov
  3. Fotografiu poškodeného alebo chybne dodaného tovaru

Na upresnenie reklamácie môžete využiť Reklamačný formulár ktorý nájdete tu.

Zákaznícky servis reklamáciu odovzdá na reklamačné oddelenie ao spôsobe riešenia budete po ich vyjadrení informovaní.

Reklamovaný tovar si prosím ponechajte, je možné že na účely reklamácie zaistíme jeho odvoz.

Na spracovanie reklamácie máme lehotu 30 dní, aj napriek tomu sú reklamácie vybavené s predstihom.

Vrátenie tovaru do 14 dní

Nepoškodený a neopotrebovaný tovar je možné vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia objednávky a to dvoma spôsobmi:

  1. Vrátenie na predajňu PetCenter
    • Vopred prosím kontaktujte náš zákaznícky servis na e-mail infosk@petcenter.sk
    • Do správy uveďte číslo objednávky, tovar ktorý bude na vrátenie a číslo účtu na ktorý budeme vracať peniaze.
    • Ak máte na vrátenie dostupnú niektorú z predajní PetCenter, do správy uveďte ktorú a vyčkajte na potvrdenie. Predajňa musí byť o vrátení tovaru vopred informovaná e-shopom, bez toho tovar neprevezmú.
    • Až predajňa potvrdí vrátenie tovaru, zaistíme vrátenie peňazí.
  2. Zaslanie späť na centrálny sklad
    • Tovar je možné na vlastné náklady poslať späť na centrálny sklad.
    • Vopred prosím kontaktujte náš zákaznícky servis na e-mail infosk@petcenter.sk ktorý Vám oznámi adresu skladu a ďalší postup.
    • Až sklad potvrdí príjem tovaru, zaistíme vrátenie peňazí.

Na upresnenie môžete využiť formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy https://www.petcenter.sk/obchodne-podmienky/

Vrátenie peňazí

Za uznané reklamácie a vrátený tovar platby odosielame vždy na koci týždňa.

Pokiaľ vrátenie platby trvá dlhšie ako týždeň, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis ktorý spracovanie platby preverí.

Výhody

E-shop registrácia a odber newslettera

Do nášho e-shopu je možné vytvoriť registráciu tu

V tejto registrácii sa tiež môžete prihlásiť na odber noviniek.

Ako registrovaný zákazník môžete mať uložených hneď niekoľko adries. Vytvorenie objednávky tak bude znateľne jednoduchšie.

Údaje v registrácii je možné kedykoľvek zmeniť v záložke "Moje osobné údaje"

Registrácia ďalej slúži na prehľad objednávok a prípadné rýchle opätovné objednanie.

Minulé objednávky nájdete v sekcii "Moje objednávky"

Registrácia do e-shopu nie je zlúčiteľná s vernostným programom predajní "Verný pánik"

 

 

Novinky a akcie

priestor pre newstlettre, aktuálne akcie, letáky apod.

O nás

Predajne

Teraz môžete po Českej republike a na Slovensku nájsť viac ako 150 predajní.

Zoznam predajní nájdete tu.

Kariéra

Si nadšenec do zvierat? Pridaj sa k nám!

 

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Pred kontaktovaním zákazníckej linky si prosím pripravte číslo Vašej objednávky

 

Zákaznická podpora

Pred kontaktovaním zákazníckej linky si prosím pripravte číslo Vašej objednávky

+420 228 884 900 Po - Pia 9:00 - 16:00 infosk@petcenter.sk